SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, June 15, 2010

Cepat je...

Salam
Cepat je apa tu? hehe..suspen je...sejak dua menjak ni,cepat je nk marah..silap sket je,sure naik hangin,silap sikit je,sure 3 juta perkataan keluar...apasal ek? adakah hatiku ini telah diselaputi rasa negatif yg byk berbnding positifnya? Astagfirullah,makin nk berangkat ni,ada je tak kena...berilah kesabaran pada hambaMu ini Ya Allah....sesungguhnya hambaMu ini mmg amat hina,jahil,rendah diri melakukan byk kesilapan....moga2 diampunkan dosa2ku ...

4 comments:

Shida said...

sampai kat sana nnati tolong doakan utk aku sekali ye...tambah anak, murah rezeki dan dapat keja lain, aku dah tak larat keja kat sini...

Namida @ Iza said...

shda
lorrr..gitu ek..insya'allah..doa kawan2 tak lupa...

Pea said...

Dugaan tu..setan dengki sebab Iza dahnak jadi tetamu Allah tak lama lagi.
Selamat pergi dan selamat kembali ye. Doakan keselamatan kami sekeluarga kat sini :)

Namida @ Iza said...

pea
insya'allah...doa kawan2 mmg tak dilupakan...