SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, June 16, 2015

MY BIG WHY IN SHAKLEE

Assalammualaikum..

Rasanya setiap orang pasti ada matlamat atau tujuan tertentu bila join@ libatkan diri dalam sesuatu bisnes kan, mungkin untuk suka-suka, nak cari pendapatan lebih, nak tolong orang , ikut trend semasa dan macam-macam lagi lah kan..:)

Bagi saya sebab saya menceburkan diri dalam Shaklee ini,selain dari membantu orang lain gembira, saya sebenarnya berharap dapat pendapatan lebih sedikit untuk membantu mereka yang memerlukan. Walaupun kadang-kadang kekangan masa dan kerja sedia ada, saya cuba juga curi masa untuk mempromosikan produk ini samada di media sosial atau antara rakan-rakan lain.

Kadang ngelat juga, lemau bila nk buat marketing ni,plus penolakan dari mereka yang berada di sekeliling melemahkan semangat..Biasalah kan, bukan senang nk menjual barang, even saya ada kedai baju sendiri pun kadang2 nak cari jualan untuk sehari pun mencungap juga. Tapi , yang penting kena kuatkan usaha dan RAJIN ...tu je ubatnya..hehe...

Untuk Shaklee ,saya akan naikkan semula semangat RAJIN ni yang dah kelaut, tapi insyaAllah berkat Dhuha dan doa dari keluarga mudah2an saya berjaya dalam bisnes ini.

Pada mereka yang ingin menambahkan pendapatan, boleh la SMS/ WASSUP SAYA (IZA) 016 6462121 UNTUK SEBARANG MAKLUMAT LANJUT.


No comments: