SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, August 24, 2010

Sedih..

Salam
Dah raya smlm...hanya pada Allah saya mengadu,mana yg tau kenapa saya sedih,sure tau apa keinginan saya sblm ni...
moga2 dpt saya smbung kembali terawih,ramadan dah smapai ke pertengahan,dan berharap mg saya dpt beribadat di minggu akhirnya yg mana ada Lalatul Qadar tersimpan padanya..

Ya Allah,moga ada belas ehsanMu padaku,dan smg ko dpt memakbulkan permintaan ku ini....
Sesungguhnya,berilah aku kesabaran dan kekuatan dalam menghadapi ujianMu ini...

4 comments:

imam said...

selamat hari raya kak..hehehehe

AKU OranG LauT said...

takpe kak da raya pun...

walaupun tk dpt nk tunaikan ibadat sunat di akhir ramadhan, at least niat,rasa sedih yg ada dan rasa hormat pada bln ramadhan pun da ckup bermakna....


kak, klaw raya btol nt, nmpk je immam dtg braya, jgn dbagi masuk..

tkt abes sume kuih raya ...

imam said...

AOL: wei sabik..apehal plak tak bagi aku masuk..hampeh..dah la aku raya tahun ni takde membe..huhuhuhu

Namida @ Iza said...

imam
sengal la ko...suka la raya dgn makwe..bila nk blnja mkn berbuka ni weiiii...

zuhdi
tah dia igt ke tak jln ke rumah tu,entah2 berumahtangga kt umah orang sana nun..hikhik...
mmg akak kuar beskut je,sbb dia dh tembam,takleh makan byk2..hahah....