SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, June 16, 2015

Set Subur Shaklee dan usaha mendapat zuriat

Assalammualaikum

Sebagai seorang SID Shaklee, say amat teruja untuk membantu lebih ramai rakan yang mengalami masalah kesihatan, kecantikan  atau mereka yang ingin lebih sihat dan cergas terutama bagi ibu yang bekerjaya.

Antara kegembiraan yang dirasai sepanjang bergelar SID ialah seperti rakan-rakan yang berusaha untuk hamil berjaya mencapai impian, berkat usaha yang tidak pernah jemu dan doa pada Allah. Produk hanyalah asbab pada sesuatu tetapi yang menentukan adalah Allah. Tidak salah untuk mencuba sesuatu , dan selebihnya kita berserah kan.

Dua sahabat saya, Nur Maziah (fb Cahaya Mazieyah) adalah rakan saya ketika sama mengajar di MHS suatu ketika dulu. Beliau juga berusaha untuk hamil dengan berurut kesana sini, mencuba pelbagai produk itu dan ini, menjalani ujian kesuburan di hospital dan akhirnya tergerak untuk mencuba Set Kesuburan Shaklee setelah melihat saya berjaya dengan produk ini.

Beliau mencuba Vitamin E untuk hubungan suami isteri, Alfafa Complex untuk kesihataan rahim dan dalaman serta Zinc untuk kesuburan suami . Alhamdulillah,dengan izin Allah, setelah 4 tahun berusaha akhirnya dikurniakan seorang anak perempuan.

Sahabat saya yang kedua adalah Sakiinah Mustafa yang mencuba untuk hamil anak kedua setelah anak sulungnya berumur 7 tahun. Dengan izin Allah juga, beliau berjaya hamil dan akan bersalin pada bulan 8 tahun ini. Beliau masih meneruskan dengan pengambilan set ibu hamil seperti ESP, Omega Guard, Vitamin C dan Vitalea bagi mengekalkan tekanan darah (HB) ketika hamil dan juga Ostematrix sebagai kalsium untuk bayi dan ibunya...

Tiada yang lebih menggembirakan jika melihat sahabat yang diuji akhirnya berjaya mendapat apa yang diidamkan.. Kita hanya berusaha, selebihnya pada Allah jua kita memohon..

Saya menawarkan khidmat nasihat secara PERCUMA , tentang produk dan sebagainya.

Bulan ini ada Promo Vitamin E, bagus untuk hubungan suami isteri, yang mengalami masalah keintiman, dalaman, masalah kulit dan juga boleh dijadikan masker..

SMS / WASSUP  (IZA) 016 - 646 2121 ) UNTUK MAKLUMAT LANJUT..:)

COD AREA TELUK MAS/UMBAI/DUYUNG/AYER MOLEK MELAKA
PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA

No comments: