SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Friday, July 18, 2008

Minggu yang teramat bz...

Assalammualaikum semua...

Fuhh...nafas lom lega lagi ni, minggu ni diibaratkan sebagai mggu yang paling hectic dlm kamus aku sbg guru...sekolah ni tak berhenti aktivitinya, smpai ler nk posa nanti...bermula hari ni, siang tadi P&P dibatalkan sebab hari kantin, bebudak meniaga kt sekolah..macam2 ada...gerai aku sebelah persatuan MPP Pengawas, riuh rendah dok jual ayam goreng KFC yg mmg laku la, plus tomyam satu piuk beso..perghhh..dasat betul bebudak ni....then, esok pepagi (tak dan aku nk bgn lambat) kul 8 dh kena terpacak kat sekolah, bermula kursus Perkembangan Staf smpai kul 12, astu kul 2-5 plak mesyuarat PIBG dan sesi temu mesra dengan ibubapa berkenaan keputusan exam baru ni...Malam plak ada malam kebudayaan (Perkhemahan Perdana) kt sekolah....sib baik aku tak kena tido kt sekolah..selamat..ekekeke...kesimpulannya, aku terpaksalah korbankan kelas aku esok (Sure Dr Zamberi potong markah attendance aku) ..nk wat cmna,serba salah pon ada, kelas penting , hal sekolah pon penting....last kelas mmg takleh ponteng dah, sbb ada presentation plus tips exam....ni last paper for master aku, pas ni cocentrate projek paper je yg sebijik ayat pon lom start lagi...
Mmm...seronok plus penat plus sakit kepala....tulah kehidupan kan...nx week lawan netball dan bowling antara cikgu lawan bebudak kt MP...buat Teq (ahli blog) jangan jeles ek akak main bowling...hehehehe.....korang rasa sape leh menang..? cuba teka...nti aku update nx week..till then, nk smbung wat assignment....daaaa.....wassalammm

No comments: