SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Monday, November 24, 2008

Daftar haji

Salam
Sebenarnya niat nak daftar haji ni dh lama, since akaun tabung haji pon dah ada.Pagi tadi angkut cik abe bukak akaun tabung haji utk dia dan daftar sekali. Minimum saving 1300, so giliran saya adalah pada tahun 2022,lagi 14 tahun yang mana umur ketika itu adalah 45 tahun, akan ke tanah suci.Tetapi,jika nk pegi awal atau duit dah cukup, bule buat rayuan utk ke tanah suci. Ikutkan pihak saya alhamdulillah dah cukup,cuma lom sedia dari segi mentalnya dan bekalan utk ke sana.....Tetapi,saya akan kuatkan azam utk ke tanah suci sebelum umur 50 tahun.
Kepada sesiapa yang blom mendaftar,daftar la dulu ...duit tu boleh simpan sedikit demi sedikit, rezki Allah tu akan terbuka luas jika niat ada niat nk menunaikan haji...

3 comments:

Shida said...

Wahh...ini yg jeles ni, aku asyik tertangguh jer...

Aida said...

semalam pun aku baru sebut dgn ofismate,pasal nak daftar haji. TH kira camne eh yg ko kata umo 45 kekgi br layak (kalu ikut quota).
cubak explain sket :)

Unknown said...

shda
ko dftr je dulu, kalau panggil nama awal ke,leh tangguh ...

anne
finally ada blog ko ek..aku igt kluang man..kekeke...maksud aku, bila dftar skrg,tak dpt dah tunggu 10 thn, skrg nye masa tunggu turn 12-14 thn...so,kuota aku utk thn ke 14 la...kalau duit ko dh cukup,ko bley mintak nk pegi awal/amik pakej ...so daftar je dulu