SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, November 25, 2008

Stay up..

Salam
Sekarang jam di PC menunjukkan angka 1.30 pagi,rasanya dh lama tak stay up sebegini lama cam memula jadi student UUM dulu. Paling ketara bila last minit buat assignment, sanggup stay up smpai 4-5 pagi, astu kalau ada kelas pagi pada esoknya nampaknya 'tuang' (istilah lain bagi ponteng) la jawabnya..heheh....bila dah stay up dari isyak smpai pagi, sure mata pon berpinar2 astu cam panda pon ada...punyalah teruk...kalau exam week,paling lmbt tdo pon kul 2 sbb den ni cukup amatlah menjaga waktu rehat, tido mesti secukupnya,kalau tak otak bule blank time nk jawab exam...(shda, ko komen ek..heheh)
So,hari ni stay up utk finishing chapter 1,2 dan 3 bagi PP1. Berlambak2 plak idea malam ni, mood dh mula datang, tapi nk meng'edit' plak nanti satu hal.La ni copypaste je cited dari artikel,astu part reference baru edit bebetul...utk literature review ni dh menjangkau 34 page,alamak...cam melebih2 plak, pas ni ada lagi 3 chapter ..for Master level, page tu around40-60..ish..ish..jgn melalut udah le nanti...saya nk siapkan chapter 3 ni peningnya nk mikior especially part questionnaire utk respondent. Dah la sample kecik,feedback pon nanti berapa ketul je yg reply...tapi takpe,that;s under limitation of study....

Oklah,nk smbung balik ...klu dpt buat sikit Chapter 3,legalah sket den ni ha...dok pikir nk cari idea nak setat ni...till then....esok smbung lagi..

2 comments:

Shida said...

Aku sekarang ni kol 9pm mata aku dah layu.....kalau Acap dah melekat kat dada, memang aku akan tertidur terus.

Syabas untuk kau masih meneruskan pengajian, aku takdelah....malehh......nak keja pun maleh...rasa nak dok rumah guling² ngan anak jerk...

He...he..he...

Unknown said...

shda
ko kumpul modal ler dulu,buat biz kecik2,agak2 utang dah kurang bule je buat biz..aku ni saje menyibukkan diri...sementara takde anak kan...
keje opis mmg penat, anak lagi,umah lagi..sbr jelah yer..