SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Thursday, December 3, 2009

KOD LEMAK BAB**

Salam
Sebar2kan maklumat ini utk sekelian umat Islam yang lain..Info terbaru,terdpt di dalam makanan ringan ROTA, ada E 110.Blh check sblh belakang.

MULSIFIERS E-CODES FOR PIG FAT

1 E 100 16 E280 31 E 434 46 E 472
2 E 110 17 E 300 32 E 435 47 E 483
3 E 120 18 E 301 33 E 436 48 E 491
4 E 140 19 E 325 34 E 440 49 E 492
5 E 141 20 E 326 35 E 441 50 E 493
6 E 153 21 E 327 36 E 470 51 E 494
7 E 160 22 E 334 37 E 471 52 E 495
8 E 161 23 E 335 38 E 472 53 E 542
9 E 210 24 E 336 39 E 473 54 E 570
10E 213 25 E 337 40 E 474 55 E 475 56 E 631
12 E16 27 E430 42 E 476 57 E 635
13 E234 28 E 431 43E 477 58 E 904
14 E252 29E 432 44 E 478 59 E920
15E270 30 E 433 45E 481
Copypaste dari Email :
Yg jelas nye.....pringles pun ader gak lemak menatang ni...kalau xcaya tgk ader E471 kat ingredients nya tu...mmg patut lah Allah turunkan bala virus influenza tu....
Xheran lah kalau skg ni ramai sgt samseng, yg muda, yg tua..laki..pompuan. ..sama jer.....solat yg wajib main tinggal jer..doa pun byk yg tak termakbul ekoran makanan2 seperti ni yg jadi darah daging.......nauzubillah..
Camner nak lahirkan lebih ramai islam yg betul2 'muslim'... dari kecik dah disuapkan dgn makanan2 mengarut ni... yg heran nya caner leh ader tanda HALAL bg makanan2 tersebut?
Bijaknya org2 kafir memperdayakan org2 Islam hanya dgn makanan...... Kebijaksanaan mereka xkan kekal lama...
Tp...ingatlah suatu masa yg telah ditetapkan oleh Allah swt, org2 mukmin akan bangkit jua...
Jika kita sedar dan prihatin..forward lah untuk rakan2 seislam...semoga kita lebih berhati2 ngan tipu daya & helah musuh2 Allah swt...

2 comments:

Qaseh said...

ish...bila pk pk balik kita termakan tu macam geli jerr...

namida said...

qaseh
tulah,byk benda yg kta mkn tanpa disedari membawa kepada sifat2 tak elok,asyik marah je,pelupa,lalai dan sebagainya..elak bagi makan kat anak2 ek...