SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Friday, August 15, 2008

Exam

Salam...
hari ni dan esok adalah hari perjuangan terakhir utk paper terakhir saya bagi Master programme...malam tadi bertolak dari Melaka,smpai umah kul 11 lebih, makan kat Bt 9 astu tgk2 notes (mcm la leh ingat) astu tido..pagi ni smbung baca notes utk paper Entrepreneurship. Dah last2 study ni malassssssnya tuhan saje yg tau,kalau dulu masa awal2 sem mau kelam kelibut bila exam week dh dekat, mulalah darah naik kepala sbb panik tu tak baca,ni tak baca, baca tak ingt satu pon..hehehe....ni dh last2, gmble jelah..saya pon malas nk pressure diri sgt, buatlah ikut kemampuan, cuma harap dpt push pointer tu at least 3.60 eventhough rasanya susah nk achive 1st class honor.apa2pon,result master kali ni tersangatlah baiknya dari dgree dulu...utk paper ni,for sure la classmate saya akan merindui Dr Zamberi, yang asyik dok kutuk kitaorg suh jadi entrpreneur, since he is seriously involved in Ebay business. Plus he also a little bit fussy, sbb kawan saya di Farah appointed utk supervisor for her project paper,asyik kena reject manjang, dah ler nk buat bukan main susah,nk taip balik,refer reference lain lagi,adoii.sian kt minah tu...last2 dia pon xtend cam saya...Saya ni, insya'allah..akan berusaha utk mengembangkan perniagaan yg ada, dn cuba terokai biz yg lain.

Paper Dr Baha esok satu mende tak paham, sbb mamat ni dok US for lama, english tu dah la bombastic tapi kitorg dlm kelas buat2 paham l..ekekekeke.....bila jmpa tnya tu, sume tak paham,last2 masing2 buat la andaian sendiri....klu tak paham watper amik master ye dak...tapi takpelah....rasanya buat jelah..goreng2 pon mcm paper NV last sem leh dpt A, rasanya Dr Roland tu skema tahan gaban , skali dpt result tkejut beruk den...kepada rakan2 blogger,doakan saya ye, utk exam ptg ni dn pagi esok..moga dpt result with fying colors....amin

No comments: