SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Wednesday, August 27, 2008

Lelaki oh lelaki....

Salam
Mendengar masalah daripada seseorang yg agak rapat dgn saya membuatkan hati saya berderau...perihal suami yang curang, bermain kasih dengan isteri orang, yang menyebabkan orang sekeliling telah mula bercakap yang bukan2....nauzubillah...inilah penyakit manusia akhir zaman, isteri@suami orang tak kisah dosa besar, malah ada yang sanggup berzina,tanpa pengetahuan pasangan masing2. Yang saya kesalkan, yang membuat salah tersebut bukannya muda lagi, dah nk menginjak usia jubli emas dah pon, tapi perangai masya'allah...mmg saya simpati betul dgn isterinya, yg mana saya kenali agak taat pada suaminya. Apa yg mampu saya bantu hanyalah meminta beliau bersabar, tapi jauh di sudut hatinya, rasanya dh hancur berkecai akibat perbuatan si suami tadi....benda ni dh jadi kes berat jugaklah, sbb famili dh tau,plus orang2 sekeliling, yg mana org sekitar mmg agak mengenali keluarga ini, adik beradiknya yg hebat2 tapi ada seketul dua yg ampeh sket....moral of the story, sama2lah kita bersikap jujur terhadap pasangan dan saling berdoa agar dijauhkan dari godaan syaitan yg mmg selalu cuba menyesatkan manusia......

No comments: