SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Saturday, February 28, 2009

soksek...

Salam
Semalam kenduri kawin anak kak ani, Si Asiah yg telah selamat bergelar isteri kepada En Radzee.Alhamdulillah,segalanya berjalan lancar dan lauk kenduri semua sold out,takde yg membazir, org pon ramai yg amat....tetapi,ada la satu hal tu..saya ni datang lmbt sket,sbb jumaat saya ada hal,so dtg malam jelah ..tulun kejap sket smpai kul 11mlm baru balik sbb letih sgt sbb balik dari opis en zmri tu..beljar SPSS berjam2,...malamnya,ibu dgn imi smpai Melaka tido kat umah...so,esoknya sya pegi la kendri lmbt sket sbb ibu ada,kemas umah jap,cuci kain dan buat keje umah la...then,sya dgn ibu saya smpai la dlm kul 12,agak2 time makan ler lebih kurang. Tindakan sya dtg lmbt tu menjadi buah mulut sesetengah hamba Allah yg tak sayang mulut kunun saya dtg nk makan...apa kessssssss!!!..mau makcik tak hangin, org yg patutnya tak menolong tu takde plak di soundnya..ampess tullll....sekurang2nya saya dtg khamis malam,jumaat malm buat keje juga, even penat balik dari sekolah dll.Tapi manusia ni tak bule tgk org senang sket, nk main terjah jer kesilapan org lain dengan mudah,otak letak kat lutut agaknya...geram betulll...
Ni mmg saya hangin la sbb ckp ikut sedap mulut jer...last2 saya pon sound,menantu dia ada kan, napa tak bising? padahal menantu tu tak bekerja pon,dok umah je..pon takdelah membantu sgt..saya ni yg bekerja,ada hal,ibu saya datang pon nk kecoh..nanti bulan 5 keje kawin lagi kalau dtg lambt sure kena fire gile2 nye...poyo....
Sesi melepaskan geram dgn manusia yg tak abes2 tunjuk kesalahan org lain tanpa tgk diri sendiri dulu...kalau bagus sgt tu takpelah,ini lagi teruk dari org yg blom naik haji...pepaham la yer...

3 comments:

Qaseh said...

tulah org2 ni...kata org gajah depan mate derang buat tuli jerr....kuman kat Afrika di pekik lolong kan....

Unknown said...

qaseh
tau tkpe..salah yg kecik nampak bukan main,tapi benda baik takde plak nk berterimakasih...sbr jelah..manusia akhir zaman kan...

beckhlin6777.blogspot.com said...

org2 poyo camtu elok ditangankan jer. hilang keberkatan majlis perkahwinan sbb dek org camtu