SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Thursday, May 21, 2009

Cerita hari ini..

Salam
Ada la sorang hamba Allah ni, title pon pendidik juga...tapi hamba Allah ni jenis buat hal sndiri, kadang nampak selfish pon yer,kalau ada kepentingan je barulah nk bertegur sape...itupun sekadar nk mengambil tahu sebrg perkembangan terkini ttg status gstt..maka dgn tak semena2 dia akan menjadi tersangatlah peramah....
Actually, saya geram la dgn sikap manusia sebegini,yg seringkali tidak bekerjasama sesama rakan2 yang lain, lebih suka menonjolkan diri utk perkara2 yg takde kena-mengena...nk cari dia ni pon punyalah susah, dah ler jarang nampak,pagi jmpa kejap dia letak beg astu tatau dia ke kelas ke, kemana ke,mmg tak penah nk bgtau kawan2...
Kadang saya dan geng lain yg pernah terkena dgn sikap selfish dia ni,tak kuasa la layan, cuma ada sorang kawan kami ni ler yg slalu melazerkan dia...sbb ada perkara penting yg kadang2 melibatkan dia,tetapi oleh sbb sikap pentingkan diri itulah menyusahkan org lain...
Kalau korang jmpa org mcm ni nk buat cmna ek? Sy ni tunggu masa je,kalau dia bukak mulut komplen itu ini,mmg akan dibasuh cukup2....cuma skrg cool down je dulu...

Till then...sekadar meluahkan perasaan terbuku di hati ini..hehehe....

3 comments:

Qaseh Qasturi said...

hehhe...x pe2...nanti jumpa cakap lah bebaik ngan dia..

mesti cair ngan suara akk hehehhe

namida said...

qaseh
org jenis tak paham2 ni susah...sbbnya,dia tak bule nk terima teguran org lain...sure tarik muka ..so,kena basuh sekali skala kan..heheh

serinditrimba said...

Teja..
betul tu betul.
sesekali memang kena bagi kaw kaw punyer