SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Friday, May 29, 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI TELUK MAS, MELAKA DAN KAWASAN SEKITAR

Assalammualaikum

Saya mula menjadi ahli sejak dari 2014, bermula dengan makan untuk diri sendiri dan akhirnya dapat mengetahui tentang kebaikan dan kesannya. Dari situlah saya berminat untuk berkongsi tentang kebaikan produk ini terutama dalam kalangan kawan-kawan terdekat.

Untuk makluman,saya adalah pengedar sah (SID 911067) yang bertempat di Teluk Mas, Melaka. Antara kawasan yang boleh saya hantar adalah di Alai, Duyung, Ayer Molek, Serkam , Padang Temu dan Ujung Pasir, Melaka.

Selain menghantar barang di kawasan terdekat, saya juga boleh mengepos ke seluruh Malaysia .

JIka berminat untuk mendapatkan produk ini ataupun khidmat nasihat berkenaan produk,saya sedia membantu samada boleh berhubung di nombor :

Iza azwati (SID 911067) - 016 646 2121
Sms/wassup/weechat di nombor di atas atau pm di fb : Iza Namida

Jangan malu dan segan, saya ni baik orangnya..heheh...:)


No comments: