SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Wednesday, July 8, 2009

Presentation

Salam
Terkejut beruk hari ni dpt call dari En Othman, disuruhnya saya present paper Seminar E-Business kat EQ kul 2.30 ptg ni...mau pengsan makcik weiii....
Actually,saya pon tergezut gak la sbb projek paper master saya dimasukkan dalam pembentangan hari ni..alhamdulillah, eventhough saya rasa paper saya tu cam tahapahapa jer...

To pea, just to let u know the gudnews...company awak akan dibentangkan plus semua website address kita letak tau..then,hope the business will xpand bigger...hehe...

So, sy pon tiada xperience dalam seminar presentation ni, kang sesi Q&A mau terkucil dibuatnya...sib baik dpt xcuse...

TIll then, tu sajer..hati berbunga gembira sbb usaha penat lelah buat PP dihargai...

No comments: