SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Sunday, July 5, 2009

Umur...

Salam
Esok saya akan menginjak ke 32 tahun...dan mcam2 berlaku dalam masa 32 tahun ni...
Bila flashback memori lepas time tambah umur ni,ada yg seronok,yg sedey,yg poyo pon ada..heheh....tarikh lahir jugalah yg menemukan saya dgn suami,yg mana kami cuma berbeza sehari je dan berkongsi bulan yang sama cuma berbeza tahun..

Time bebudak skolah,takdelah beriya2 sgt ttg umur ni,cuma agak ketara time study dulu...1st yr study bersama roomate, berkongsi kek dan makanan yg ada, 2nd yr study bersama anak buah ketika memegang jwatan JPPK kolej,buat di bilik JPK dan 3rd yr study bersama adik2 junior ketika memegang jawatan felo kolej selama 6 bln...rasanya time tulah a lot of surprise, berkongsi suka dan duka ketika berada di perantauan nun jauh di utara..chewaahh..heheh...

then, bila dah berumahtangga ni,tradisi ingat mengingati tidak dilupakan,dan kadang2 ada yg menyambut bersama keluarga,ada yg bersama suami terchenta...dan alhamdulillah, kami berjaya mengharungi bahtera rumahtangga walau diduga dengan ujian Allah yang kadangkala boleh mencabar iman...

Utk wish kali ni,saya cuma berharap dimurahkan rezeki,dikurniakan baby,dilindungi Allah dan diberkati dalam mencari rezeki di bumiNya ini..seperti kata2 yg saya selalu igt,dunia ni hanya sementara,yg kekal hanyalah kehidupan selepasnya...moga segala ibadat saya diterima olehNya, dikuatkan lagi iman,dikurniakan kesihatan yang baik utk terus taat padaNya,dan paling penting dapat menambahkan lagi ibadah sejajar dengan peningkatan usia....amin....

No comments: