SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Saturday, January 2, 2010

ckgu oh ckgu...

Salam
Smlm dpt call dari jabatan berkenaan status saya,samada nk smbng ke takmo,so saya mmg plan takmo sambung. Sbb tak smbung,adalah time constraint yg agak padat di sekolah,sejak MHS naiktaraf kepada sekolah kluster, so ckgu ckgi makin sibuk,aktiviti pelbagai dan macam2 lagi la...nk masuk opis pon dh lewat, astu balik dah penat...atas pegangan rezeki Allah ada dimana2,saya akan fokus pada biz suami saya dan juga biz utk kedai baru nanti..lom tau nk buat apa, tgh tggu CF je nak masuk ni...

Then,budak2 batch saya ada yg dpt MHS semula,atas sokongan pengetua..tahniah pada yg berjaya yer...moga MHS terus cemerlang dan gemilang,plus target nk menang PPDa tahun ni,siap ler korang balik lmbt nanti weiii...

Utk this year,saya dah set up beberapa plan, smbung treatment, pegi umrah(insya'allah), nk sistem semula biz yg ada supaya lebih elok dan tersusun, dan nak ceburi bidang satu lagi,apa dia? heheh..masih dlam perancangan,tatau ada masa ke dak nk buat nehh...

Till then, moga tahun ni akan dimurahkan rezki dan dilimpahi rahmat olehNya..amin...

5 comments:

serinditrimba said...

Aku doakan ko berjaya dalam apa juga perancangan ko Teja..

Rezeki itu ada Teja.. kena gali dan cari..InsyaAllah...

Unknown said...

coco
makacih,ya betul...tudung aku dah siap ker? heheh...

imam said...

kak Teja oii..kalo dah maju business jangan lupa panggil saya..saya nk jadi tukang antau barang..tapi gaji akak mesti up sikit la..maklum la..pekerja import..

Unknown said...

imam
akak tak mampu la nk hired ko,bayau guna usd,akak bayau dgn rupiah jer..haha...

Aida said...

umaggg aiiii lama tak jengah blog ko, dah berubah tahap gaban nih! pink pulak tuh! haahahahha

weh, ko dah tak jadik cikgu eh? bila ko free? aku nak tanye ko lah psl urusan kat port. aku plan nak buat import eksport! *ngeeeeeeee*

bebila ko free,sms aku eh, nnti aku call!