SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Sunday, January 10, 2010

Xtvt ujung minggu..

Salam
actually dah terlupa pon smlm final AJL,sbb sibuk kat opis buat keje,tgk kat kedai sbb lapar nk makan...tu pon,dah final...tahniah tu Aizat,Yuna dan Faizal..tak mengikuti sangat pon AJL ni, sbb takde masa.heheh..(syibuk la kunun tu..)

Sabtu baru ni, saya berhoye2 dgn geng KMC - Kak umi,iss,teq,coco dan naza..kitaorg jmpa kat Satay D'Celup, restoran baru kat DP..ok gak la,saya suka nasi lemak ayam kampung,mmg sedap dan banyakkk...astu,order yg satay cucuk celup dalm kuah pon sedap gak la...gmbr takde sbb tak bwk kamera..pada yg dpt hadir, terimakasih memeriahkan suasana..harap dpt buat lagi lepas ni...

Till then, nk smbung keje...to Imam,slmt belayar...

2 comments:

Qaseh said...

waaa...cantik lah kak....layout baru ni.....sangat suka....

namida said...

qaseh
ni takde koje cari koje le ni..dah buhsan dok tgk nombor je..hehe... pengkritik tetap kita nampaknya dh belayar ek..