SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Thursday, April 23, 2009

Demam

Salam
Dapt 2 hari MC sbb demam + batuk+pening paler..ditambah peod lagi plus sakit badan...ish..ish..teruk betul sakit kali ni,betul2 tuhan nk uji...rasanya saya dah rasa badan tak sedap sejak jaga budak2 kat Memorial Pengistiharan Merdeka ari tu, b4 that saya mkn durian..nk jadi sebab la kot..hari jaga bebudak seramai 250 org tu, badan dah rasa lain macam, bahang je,mata dah perit astu balik plak time matahari terik,pergh..lagilah teruk...balik sekolah suh cik abe amik, sbb saya tak mampu nk drive balik..astu terus pengsan tak bangun2...malamnya baru pegi klinik, doktor tu kata muka pucat macam mayat (sbr jelah) astu tekanan darah rendah tu yg sakit kepala..dia tnya saya pregnant ker? Mana ada ,sbb tgh peod..kalau pregnant pon baguslah amat...heheh....then, makan ubat ok lah sket tapi pening2 tu tetap ada..saya cuma minum milo je,makan roti pon takde rasa apa..azab betul time sakit tak dpt rasa apa2 ni kan...then hari ni igt nk pegi sekolah cam biasa,tapi dlm kul 4 pagi kepala dah sakit sgt, tak boleh tahan lagi...so saya cuci rambut astu lumur dgn minyak kapak..perghhh...lega sket...nk gi skolah pon tak jadi sbb demam balik...kali ni rasanya teruk sket la, compare demam sebelum ni...slalunya makan ubat dah ok tapi kali ni camtu gak...sbr jelah byk2 yer....
Bebudak saya sure sibuk tnya nanti kenapa tak dtg, sbb memasing ada kerja yang perlu dihantar..plus this and nx month kena handover sementra kelas Cikgu A sbb dia kursus..dah ler kelas dia mmg sengal, akhirnya dpt gak kat saya..mmmm...sabar lagi skali..till then, sesamalah jaga kesihatan yer, dgn cuaca skrg ni yg kejap panas,kejap ujan..dah tak menentu ...

4 comments:

Shida said...

Take care my dear!

rafidah rooshdi said...

cian akak... take care ye... sabo byk2..

Anonymous said...

Kena byk mkn vitamin tu.. antibodi x kuat. Kay Ell pun dah smggu x hujan pastu hangat dia luar biasa. Anyway, do take care of ur self...
-Bobmiezi-

Unknown said...

to all my fren and sis,
thanks a lot..cuaca mmg agak teruk skrg ni,melaka ni panas berdenting dah sebulan tak ujan...perghh..sbr jelah..la ni batuk plak..satu lagi hal...