SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Wednesday, April 1, 2009

Pulau Besar

Salam
Spt dijanjikan, ada beberapa event sepanjang mggu lepas...yg pertama sukantara kat sekolah...rabu dan khamis..

Kat bilik guru, rest kejap time sukantara berehat..



Aksi pelajar rumah Al-Burqueque lompat kategori 1 (18 tahun)



Marina di Pulau Besar,takde sape nk duduk...sbb byk antu katanya..hehehe...



Cik abe yg kunun nk jadi buaya tembaga,sbb nampak mata jer..heheh....



Pemandangan di pulau..dah bersih skrg ni...jarak dari Umbai cuma 20 minit je..



Jeti Pulau Besar...

4 comments:

Anonymous said...

Cam syok je kat Pulau Besar tu! utilities dah ada ke? apa kata buat reunion kat situ? ada berani???. Roger bye!
-Bobmiezi-

namida said...

bob
bule jer..takde hal...chalet ada la...kalau nk buat,kena pakat
betul2...tapi best lagi kat guoman pd tau...

Qaseh Qasturi said...

org x pernah sampai pon kt sini...

namida said...

qaseh
yg mana tak penah? pulau besar ke guoman? kalau pulau besar,gi ler..mmg ok dah skrg ni...naik bot dari umbai jer..