SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Wednesday, March 18, 2009

Musim

Salam
saya ni baru baik demam, skrg ni batuk plak menyusul...tuhan je yg tau seksanya kalau batuk ni, makan minyk2 mmg takleh ler, apalagi yg sejuk.So,sblm ni kalau batuk agak kronik tu saya makan madu + limau,cepat sket baiknya..sbb makan ubat batuk klinik mmg tak jalan...
Tinggal beberapa hari je penghujung cuti sekolah, nx week dah start bz semula,markah student pon ada satu kelas saya tak smpat key-in sbb last day of school ari tu saya demam.Kursus GSTT hari ni pon saya tak dpt hadir sbb kesihatan tak mengizinkan. Kalau nk kena warning sbb tak hadir, sy terima jelah...nk wat cmna kan..
Till then, selamat menjalani kehidupan seharian dengan senyuman....

4 comments:

MamaAliffAysraaf said...

Jaga diri baik² yee...

Unknown said...

shda
makacih..cuaca tak menentu skrg ni,aku ni batuk pon tak baik2.

rafidah rooshdi said...

sama la kite.. huhuhuh

Unknown said...

fid
miss u la...where are you..update ler blog tu...