SHAKLEE MALAYSIA

SHAKLEE MALAYSIA
NATURAL AND HALAL

Tuesday, August 4, 2009

Bunga lagi..

Dikala hati sedang gundah gulana sbb beberapa oked yg dah arwah, akhirnya terubat juga dgn oked pinang ni..alhamdulillah,byk pulak kali ni berbunga...cymbidium pon baru nk bebunga, tggu dah bebunga baru snap gmbo yer...begitu juga tgh sabar tggu cattleya dan Robert Delight..moga cuaca yg tak menentu ni memasing berjaya kuarkan bunganya..pening kdang tu tang jaga oked ni,ujan lebat sgt pon tak bley,takde air pon tak bley, siram terlebih pon tak bley..last2 biarkan jer...hehehe...

Yang tidak menghampakan, Japanese rose pemberian rakan2 yang sentiasa berbunga...


ASSORTED JAPANESE ROSE...








Salam

5 comments:

imam said...

akak memang minat bunga ker...

saya pon minat bunga..(pergh jambu nyer aku)

sebelom ni saya ada hampir 30 jenis koleksi orkid...
tapi semua nya dah berkubur ble saya strt keje..dah x da masa nk belek bunga...

namida said...

imam
ala...abis mati ker? apsal tak lelong...sayang betul la....

imam said...

x sume mati..ada yg idup..tapi dah naik pokok paku pakis dalam pasu bunga tu...tak terurus...

namida said...

apalagi,sedekah ler..hehe

Qaseh said...

hahah...ye le tu dak imam..ntah2 mak dia punyerr hehhehhe